AKTIVITY
CRM pro finanční poradenství. Upozornění na končící smlouvy, výročí a fixace. Delegování a automatická kontrola.
Okamžitý přehled
Obchodník má na úvodní obrazovce seznam nevyřízených příležitostí a telefonátů, které mu portál vygeneroval. Má také na očích blížící se schůzky a úkoly, které musí dokončit.
Obrazovka AKTIVITY je kompletní přehledem všech osobních i skupinových aktivit. Můžete filtrovat podle jakéhokoliv parametru. Portál vám rovnou ukazuje přehled a počty nevyřešených aktivit.
Snadno vytvoříte novou aktivitu, nebo editujete stávající. Portál vám zadání chytře zjednoduší a při navazování aktivity přenáší data z předchozí.
Co je to CRM systém a jak ho používat? CRM pro finanční poradenství je odlišné od klasických aplikaci pro správů klientů.
ÚKOLY a notifikace
Vytvořte telefonát, schůzku nebo úkol komukoliv z vašeho týmu. Aktivita se poradci zobrazí v daný termín k vyřešení.
O jakékoliv akci u vámi delegované aktivity dostanete ihned notifikaci do emailu. Manažer ihned z předmětu emailu uvidí co a kdo udělal.
Kontrola
Efektivní a jednoduchý kontroling je konečně tady. Zapomeňte na posílání tabulek s počty schůzek a telefonátů. Otevřete portál a vše vidíte.
Můžete procházet jednotlivé poradce ve struktuře a v jednoduchém přehledu uvidíte co mají naplánovo, úspěšně vyřešeno nebo po termínu.
V přehledém grafu uvidíte vývoj, počty a efektivitu všech aktivity poradce a jeho týmu poslední týdny nebo měsíce.
CRM pro finanční poradenství
Na kartě každého klienta je okamžitý přehled o všech telefonátech a schůzkách, které s ním v minulosti proběhly. K dispozici jsou také informace o výsledku schůzek a jeho osobních a rodinných smlouvách.
Rychlou kontrolou uvidíte, jestli se Aktivity plní včas nebo po termínu a jaký byl jejich výsledek. Historie obsahuje také poznámky, scany dokumentů a úkoly. Převeďte klienta na jiného obchdníka a ten získá přehled o kompletní historii.