AKTIVITY

CRM pro finanční poradenství. Upozornění na končící smlouvy, výročí a fixace. Delegování a automatická kontrola.

Okamžitý přehled

Obchodník má na úvodní obrazovce seznam nevyřízených příležitostí a telefonátů, které mu portál vygeneroval. Má také na očích blížící se schůzky a úkoly, které musí dokončit.

Obrazovka AKTIVITY je kompletní přehledem všech osobních i skupinových aktivit. Můžete filtrovat podle jakéhokoliv parametru. Portál vám rovnou ukazuje  přehled a počty nevyřešených aktivit.

Snadno vytvoříte novou aktivitu, nebo editujete stávající. Portál vám zadání chytře zjednoduší a při navazování aktivity přenáší data z předchozí.

Co je to CRM systém a jak ho používat? CRM pro finanční poradenství je odlišné od klasických aplikaci pro správů klientů.

ÚKOLY a notifikace

Vytvořte telefonát, schůzku nebo úkol komukoliv z vašeho týmu. Aktivita se poradci zobrazí v daný termín k vyřešení.

O jakékoliv akci u vámi delegované aktivity dostanete ihned notifikaci do emailu. Manažer ihned z předmětu emailu uvidí co a kdo udělal.

Kontrola

Efektivní a jednoduchý kontroling je konečně tady. Zapomeňte na posílání tabulek s počty schůzek a telefonátů. Otevřete portál a vše vidíte.

Můžete procházet jednotlivé poradce ve struktuře a v jednoduchém přehledu uvidíte co mají naplánovo, úspěšně vyřešeno nebo po termínu.

V přehledém grafu uvidíte vývoj, počty a efektivitu všech aktivity poradce a jeho týmu poslední týdny nebo měsíce.

CRM pro finanční poradenství

Na kartě každého klienta je okamžitý přehled o všech telefonátech a schůzkách, které s ním v minulosti proběhly. K dispozici jsou také informace o výsledku schůzek a jeho osobních a rodinných smlouvách.

Rychlou kontrolou uvidíte, jestli se Aktivity plní včas nebo po termínu a jaký byl jejich výsledek. Historie obsahuje také poznámky, scany dokumentů a úkoly. Převeďte klienta na jiného obchdníka a ten získá přehled o kompletní historii.